school and education

Contacter Nous

78 410 229

272378232-4836175453096366-5184663891649492396-n668DAB8E-8991-17D1-FD47-94D78E63E23D.jpg
272394716-4836175816429663-4968808449955014407-nECE037D0-907C-B6F7-9ED9-2561116EA18A.jpg
272421023-4836176046429640-7228196257065513588-nB26EDEA1-9780-8D9B-F8E3-C16FBB2F6189.jpg
272663840-4836175319763046-3986060994288196365-n641F9570-C6F6-087B-C3E9-CA915CFAD3C0.jpg
272678215-4836176159762962-365300876326566591-n6511767C-1733-7003-A792-60B4DA74C956.jpg
311582212-483557723800983-864660265465688596-nE7784A37-D92B-71C9-09CD-537342EB3E8E.jpg
316811057-511518037671618-8918300350429203683-nE9B1D896-A83D-58F5-98CC-6CAB31EED40E.jpg
318017974-518522180304537-2040863337967070883-n2380967A-DC8B-A9C3-D5C3-1624A358AFF4.jpg
320657570-891370465369499-8304661920047044236-nA2F9F40B-B8BC-C2F4-5528-0084C84F75CE.jpg
329031819-1379934782768010-7139360601175236695-n14B3CD22-8830-B852-8180-747708208332.jpg
339436073-926885891884832-465886371328677055-nC30CCB28-FD31-6686-6F91-6BED77707F78.jpg
343477627-1175821426379011-47539156874847030-n2C299C80-8AE2-4859-3232-AFCB57AB1A3A.jpg
12911480-F382-CD46-CF2E-D52789F35B4E.jpg
photo-krima906E2528-AC00-3704-16BA-E7793A8649D0.jpg

Les Résultats de Performance de la Commune de Ouechtata Ejmila

Shortcodes - Timeline

Timeline

Use [timeline] shortcode to indicate events in a vertical chronological order. The timeline blocks alternate left and right positions. You can set the icon parameter, date parameter and the style parameter (styles can either be default, light, primary or secondary). To add an image to the timeline block, use the [timeline_img] shortcode.

1933

We are open

We opened our doors in the summer of 1933 and served our very first clients in Hamburg.

1963

Major acquisition and rebranding

After 30 years of services, we acquired Fintech solutions and rebranded our company brand.

1977

Expansion of operations

With over 1200 clients all across the world, we became the top financial advisor for many internationals.

2000

First overseas branch

In January 2000, we open our first overseas office in the heart of London to better server our clients in UK.

2011

Records broken

In our 78th anniversary, we posted a record $15 Billion trading profit making it the most profitable financial company in Germany

2016

New things

In 2016, we ventured into new markets to expand our folio and establish our fiscal acumen in the industy.


Show code

[timeline] [timeline_block date="22 October" style="light"] [heading size="h3" style="uk-module-title"]Change your attitude[/heading] <p>If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Change will not come if we wait for some other person or some other time.</p> [button style="primary" href="#" target="_self"]Read more[/button] [/timeline_block] [timeline_block date="10 November" style="light"] [timeline_img url="images/demo/default/content/timeline-1.jpg" height="200"/] [heading size="h3" style="uk-module-title"]Take up one idea[/heading] <p>Take up one idea. Make that one idea your life - think of it, dream of it, live on that idea. Let the brain, muscles, nerves, every part of your body.</p> [button style="primary" href="#" target="_self"]Read more[/button] [/timeline_block] [/timeline]

    Timeline - Page 24 - QR Code Friendly
    Powered by QR Code Friendly

     

    Taxe Locative

    Un service en ligne pour consulter les Résultats de taxe Locative pour chaque Citoyens
    Clique Ici
     

    Reclamation

    Espace pour nos chères citoyens pour nous adresser leurs réclamations (Éclairage publique, voirie, urbanisme…).
    Clique Ici

    Autorisation de Batir

    Un service en ligne pour consulter les Résultats des commissions d'autorisation de Construction.
    Clique ici

    Branchement aux réseaux

    Un service en ligne pour afficher les résultats des commissions de réseautage
    Clique ici
      

    Réponse Accès (P.Physique)

    Un service en ligne de suivi des demandes d'accès aux informations d'une personne physique
    Clique Ici

    Réponse Accès (P.Morale)

    Un service en ligne de suivi des demandes d'accès à l'information d'une personne morale
    Clique Ici
     

    Recours Accès(P.Morale)

    Un service en ligne de suivi des réclamations auprès de la structure (personne morale)
    Clique Ici

    Recours Accès(P.Physique)

    Un service en ligne de suivi des réclamations auprès de la structure (personne Physique)
    Clique Ici

     

    Our school goals

    Mot du Secretaire Générale

    La Municipalité de Ouechtata Ejmila a inaugurée le nouveau site internet de la Commune..

    qui est une nouvelle fenêtre de communication avec les composantes de la société civile et la municipalité. Les associations sont invitées à nous faire part de leurs activités et événements. Pour améliorer notre ville, vous pouvez exprimer toute envie, idée, ou signaler une réclamation par e-mail

     

    Contacter Nous

    78 410 229